
Laat je investering niet zinken voordat ze drijft.

Traditionele scheepsbouw is riskant en vol onzekerheden.
Je bent bang dat:
.avif)


We bouwen je schip twee keer. Eerst virtueel, dan daadwerkelijk.

U krijgt één vast aanspreekpunt dat u op de hoogte houdt, zodat u kunt blijven varen.
Van de Rijn tot de Schelde: Een casco voor elke route.
Bewezen ontwerpen winnen contracten. We gebruiken onze geoptimaliseerde rompplatformen als basis om een schip te leveren dat perfect op uw route past.











Van koffie tot kiel leggen.
We nemen niet zomaar een bestelling aan, we gaan bij je aan tafel zitten. We beginnen met luisteren naar je visie, zodat we op één lijn zitten voordat de eerste schets wordt getekend.
Je ontvangt een eerste kostenraming op basis van je vereisten, zodat je een duidelijk idee krijgt van de haalbaarheid en de investering.
We stellen een transparant, vast voorstel op met precieze prijzen, tijdschema's en omvang. Geen verborgen verrassingen.
Je schip wordt tot de laatste bout in 3D ontworpen. Pas als je elk detail hebt goedgekeurd, gaan we over tot de bouw.
Onze vakkundige crew bouwt je schip onder één dak, zodat je verzekerd bent van kwaliteit, betrouwbaarheid en de levering precies zoals je hebt goedgekeurd.
We beginnen met luisteren naar uw behoeften en begrijpen uw visie voor het schip. Dit zorgt ervoor dat we vanaf het eerste gesprek op één lijn zitten.
Je ontvangt een eerste kostenraming op basis van je vereisten, zodat je een duidelijk idee krijgt van de haalbaarheid en de investering.
We stellen een transparant, vast voorstel op met precieze prijzen, tijdschema's en omvang. Geen verborgen verrassingen.
Digital Twin
(volledig scheepsontwerp)
Je schip wordt tot de laatste bout in 3D ontworpen. Pas als je elk detail hebt goedgekeurd, gaan we over tot de bouw.
Onze vakkundige crew bouwt uw vaartuig onder één dak en garandeert kwaliteit, betrouwbaarheid en tijdige levering, precies zoals goedgekeurd.
Het verschil tussen hoofdpijn en een handdruk.
.avif)

Je kunt
Vindons hier
Batia Mosa is een van de laatste scheepswerven in Wallonië, met twee werven aan de Maas.

In Monsin zijn we gespecialiseerd in het bouwen van kleinere schepen zoals veerboten, passagiersschepen, aken of pontons tot 8m breed en 45m lang.
%201.avif)
In Andenne kunnen we grotere schepen bouwen tot een maximum van 120m. We kunnen drogeladingschepen, passagiersschepen, veerboten en grotere binnenvaartschepen bouwen. Dankzij de infrastructuur in Andenne kan het bouwen en afbouwen heel efficiënt gebeuren.

.avif)


.avif)
.avif)
.avif)

