Een filmisch shot van een werfarbeider die een groot schip last

Laat je investering niet zinken voordat ze drijft.

Minimalistisch zwart-wit bedrijfslogo met geometrische vormen.

Traditionele scheepsbouw is riskant en vol onzekerheden.

Je bent bang dat:

Elektrische autolader op parkeerplaats bij zonsondergang.
We beginnen met bouwen voordat we klaar zijn met engineering
Onverwachte veranderingen met betrekking tot vertragingen, chaos en kosten
Wit slotpictogram met ruitvormig detail, op transparante achtergrond.
Je zit vast aan de scheepswerf en kunt niet weglopen met je investering
Dollarteken
Er worden extra kosten in rekening gebracht bij problemen
vraagteken
Je hebt geen overzicht en geen manier om te weten wat er gaat komen .
achtergrondafbeeldingmobiel-achtergrondbeeld

We bouwen je schip twee keer. Eerst virtueel, dan daadwerkelijk.

man met laptop
Pictogram controleren
100% digitale prototypes: We ontwikkelen elke buis en plaat in 3D. Als het op het scherm past, past het in de romp.
Pictogram controleren
Vast budget: Je krijgt een vast plan en een vast budget. Geen verrassingen na de handdruk.
Pictogram controleren
Sequentieel, niet parallel: We ontwerpen en bouwen nooit tegelijkertijd. Zo ontstaan er fouten. We denken eerst na voordat we gaan lassen.
Pictogram controleren
Ambachtslieden, geen aannemers: De productie wordt verzorgd door vertrouwde, professionele Belgische medewerkers onder één dak.
Pictogram controleren
Eén kapitein aan wal:
U krijgt één vast aanspreekpunt dat u op de hoogte houdt, zodat u kunt blijven varen.

Van de Rijn tot de Schelde: Een casco voor elke route.

Bewezen ontwerpen winnen contracten. We gebruiken onze geoptimaliseerde rompplatformen als basis om een schip te leveren dat perfect op uw route past.

Passagiersschepen
Scheepsafbeelding 1Volledig schip Afbeelding 1
Drogelading- en containerschepen
Cruiseschip en vrachtschip varen op de zee met beboste kustlijn op achtergrond.Zwart en rood binnenvaartschip aangemeerd aan een rivieroever met bomen en een andere boot op de achtergrond.
Hybride of volledig elektrische vaartuigen
Volledige afbeelding 3
schip op water
Man aan boordWerkende arbeiderman met computerScheepsontwerp grafisch
Groot schip in dok
Man aan boordWerkende arbeiderman met computerScheepsontwerp grafisch
Groot schip in dok

Van koffie tot kiel leggen.

We nemen niet zomaar een bestelling aan, we gaan bij je aan tafel zitten. We beginnen met luisteren naar je visie, zodat we op één lijn zitten voordat de eerste schets wordt getekend.

Neem contact met ons op

Je ontvangt een eerste kostenraming op basis van je vereisten, zodat je een duidelijk idee krijgt van de haalbaarheid en de investering.

Neem contact met ons op

We stellen een transparant, vast voorstel op met precieze prijzen, tijdschema's en omvang. Geen verborgen verrassingen.

Neem contact met ons op

Je schip wordt tot de laatste bout in 3D ontworpen. Pas als je elk detail hebt goedgekeurd, gaan we over tot de bouw.

Neem contact met ons op

Onze vakkundige crew bouwt je schip onder één dak, zodat je verzekerd bent van kwaliteit, betrouwbaarheid en de levering precies zoals je hebt goedgekeurd.

Neem contact met ons op
Ons proces
Proces 1
1. Strategie (Klantonderzoek)

We beginnen met luisteren naar uw behoeften en begrijpen uw visie voor het schip. Dit zorgt ervoor dat we vanaf het eerste gesprek op één lijn zitten.

2. Blauwdruk (budgetaanbieding)

Je ontvangt een eerste kostenraming op basis van je vereisten, zodat je een duidelijk idee krijgt van de haalbaarheid en de investering.

3. Handdruk (Gedetailleerd aanbod)

We stellen een transparant, vast voorstel op met precieze prijzen, tijdschema's en omvang. Geen verborgen verrassingen.

4.
Digital Twin
(volledig scheepsontwerp)

Je schip wordt tot de laatste bout in 3D ontworpen. Pas als je elk detail hebt goedgekeurd, gaan we over tot de bouw.

5. Staalbouw (bouwen en leveren)

Onze vakkundige crew bouwt uw vaartuig onder één dak en garandeert kwaliteit, betrouwbaarheid en tijdige levering, precies zoals goedgekeurd.

Het verschil tussen hoofdpijn en een handdruk.

De industriestandaard
De Batia Mosa Standaard
Een blauwe lijn door het scherm
Wijzigingen halverwege de bouw
pijl verloop
werknemersicoon
100% vooraf ontworpen
Een blauwe lijn door het scherm
zwart klokpictogram
Vertragingen en chaos
pijl verloop
kalendericoon
Vaste deadlines, duidelijk plan
Een blauwe lijn door het scherm
dollarteken pictogram
Verrassingskosten
pijl verloop
ai ster pictogram
Gedetailleerd aanbod, voorspelbaar budget
Een blauwe lijn door het scherm
De controle verliezen
pijl verloop
pictogram checklist
Eén aanspreekpunt + Wekelijkse updates
Een blauwe lijn door het scherm
Kwaliteitsproblemen
pijl verloop
Stapeltags pictogram
Geschoolde arbeidskrachten, allemaal onder één dak
Een blauwe lijn door het scherm
Wat je niet wilt
Wijzigingen halverwege de bouw
zwart klokpictogram
Vertragingen en chaos
dollarteken pictogram
Verrassingskosten
De controle verliezen
Kwaliteitsproblemen
Hoe we leveren
werknemersicoon
100% vooraf ontworpen
kalendericoon
Vaste deadlines, duidelijk plan
ai ster pictogram
Gedetailleerd aanbod, voorspelbaar budget
pictogram checklist
Eén aanspreekpunt + Wekelijkse updates
Stapeltags pictogram
Geschoolde arbeidskrachten, allemaal onder één dak

Je kunt
‍Vindons hier

Batia Mosa is een van de laatste scheepswerven in Wallonië, met twee werven aan de Maas.

Monsin

In Monsin zijn we gespecialiseerd in het bouwen van kleinere schepen zoals veerboten, passagiersschepen, aken of pontons tot 8m breed en 45m lang.

Scheepswerf
Andenne

In Andenne kunnen we grotere schepen bouwen tot een maximum van 120m. We kunnen drogeladingschepen, passagiersschepen, veerboten en grotere binnenvaartschepen bouwen. Dankzij de infrastructuur in Andenne kan het bouwen en afbouwen heel efficiënt gebeuren.

Uw volgende vlaggenschip begint hier.

U heeft de visie. Wij hebben het staal. Laten we ze combineren.
Hartelijk dank! Je inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.